Vita Osojnik
NOSILA SEM TUJE OTROKE / OTHER PEOPLE'S CHILDREN
plesna predstava / a dance performance
Avtorstvo, koreografija in izvedba / Authorship, Choreography and Performance: Vita Osojnik
Soustvaranje giba in izvedba / Co-creation of Movement and Performance: Nina Fajdiga / Kaja Lorenci
Dramaturgija / Dramaturgy: Andreja Kopač
Avtorska glasba / Original Music: Maja Osojnik (Let them grow)
Video: Aljoša Korenčan
Oblikovanje svetlobe / Lighting Design: Aljaž Zaletel
Kostumografija / Costumography: Tina Pavlin
Producentka / Producer: Živa Brecelj
Produkcija / Produced by: Plesni Teater Ljubljana
Koprodukcija / Co-produced by: Kulturno društvo Qulenium
Predstava sodi tudi v Abonma Transferzala, abonma 5-ih ljubljanskih neodvisnih odrov (Gledališče Glej, Mini teater, Plesni Teater Ljubljana, Stara elektrarna in Španski borci). Več: www.transferzala.si
Abonma Transferzala lahko kupite v vseh petih gledališčih, tudi v Plesnem Teatru Ljubljana, ali preko spleta: info@transferzala.si
INFO. / REZ.: 041-707-475, ptl@mail.ljudmila.org, info@ptl-lj.si, Moje karte
Vstopnice / Tickets: 10/7 (dijaki, študenti, upokojenci / scholars, students, seniors), predhodna rezervacija ali uro pred predstavo v gledališču / prior reservation or an hour before the performance at the theatre
Program Plesnega Teatra Ljubljana sofinancirata Ministrstvo za kulture RS in Mestna občina Ljubljana, Oddelek za kulturo / The programme of Plesni Teater Ljubljana is subsidized by the Ministry of Culture RS and Municipality of Ljubljana, Department for Culture
Foto / Photo: Nada Žgank
O predstavi
"Telo čuti potrebo, glava ne. Sem večna opazovalka, opazovalka drugih pri rekreaciji in prokreaciji. Mogoče mi niso všeč transformacije, mogoče je (moje) poslanstvo drugje. Nimam potrebe biti nositeljica, čeprav nosim. Nimam potrebe nositi, čeprav to počnem. Ko pride obdobje totalnega nesmisla, dvignem in nosim. Vse moje otroke. Je nošenje zgolj substitut za pomanjkljivo občutenje biološke danosti? Sem ženska, sem človek, sem jaz ... Moje telo, moje misli, moj glas. Naga sem prišla in nisem (te) srečala."
About the performance
“The body feels the need, the head doesn't. I am an eternal observer, an observer of others in recreation and procreation. Maybe I don’t like transformation, maybe (my) mission lies elsewhere. I don’t feel the need to be a carrier, even though I do carry. I do not feel the need to carry, even though I do. When the period of complete nonsense arrives, I lift up and I carry. All my children. Is this carrying only a substitute for the lack of perception of biological realities? I am a woman, I am a human, I am me … My body, my thoughts, my voice. I came naked and I did not meet (you).”
Odlomek iz kritike
»Je pa predstava Vite Osojnik Nosila sem tuje otroke prav gotovo zanimiv koreografski prijem, pretkan s sferami osebnih tonov in miselnih podtonov, tudi dobro podkrepljen s sodobno scensko tehnologijo.« Daliborka Podboj, Parada plesa
Excerpt from press review / critic
“However, Vita Osojnik’s performance Other People’s Children has certainly an interesting choreographic approach, interwoven with spheres of personal tones and undertones of thoughts, well-supported by modern scenic technology." Daliborka Podboj, Parada plesa