Y. Roshina – A. Hribar – S. Bračič
SVA.
Avtorji/ Authors: Yulia Roschina, Ana Hribar, Staša Bračič
Režija/ Director: Yulia Roschina
Dramaturgija in izbor tekstovnega gradiva/ Dramaturgy and text selection: Staša Bračič
Izvedba/ Performing: Ana Hribar
Scenografija in kostumografija/ Set and Costume Design: Vasilija Fišer
Asistenca scenografije in kostumografije/ Set and Costume Design Assistant: Vesna Blagotinšek
Oblikovanje svetlobe in videa/ Lighting and Video Design: Borut Bučinel
Oblikovalec zvoka in skladatelj/ Sound Design and composer: Andi Koglot
Produkcija/ Produced by: BiTeater LGL
Koprodukcija/ Co-produced by: Plesni Teater Ljubljana
Premiera/ Premere: 26. januar 2014 ob 21.00
Ponovitve/ Reprises: 28. 1. in/and 4., 5., 8., 9. 2. 2014 ob 21.00
Lokacija/ Location: Kulturnica LGL, Židovska steza 1, Ljubljana
Program Plesnega Teatra Ljubljana sofinancirata Ministrstvo za kulturo in Mestna občina Ljubljana / The programme of Plesni Teater Ljubljana is subsidized by the Ministry of Culture and the Municipality of Ljubljana.
INFO: www.lgl.si
Vstopnice/Tickets: Blagajna LGL ali/or: www.lgl.si
O predstavi
Uprizoritev odkriva in redefinira naše predstave o identiteti, bolj natančno »identiteto« onkraj vseh identitet – pravi, prvotni, prvobitni jaz, s katerim smo prišli na svet. Je nekaj, kar se izvaja dolgo, neprenehoma, ritualno, ponavljajoče se, da se gledajoči lahko osredotoči na vsak detajl, da se mu lahko sestavi čista celota.
Besedilo v predstavi so navdahnila dela: film Žrtvovanje Andreja Tarkovskega, Psihotipija Fernanda Pessoe in no igra Hanjo Yukia Mishime.
»Motila sva se, ko sva mislila na ljubezen. Misliti bi morala le drug na drugega. Le tako se lahko spoznava, se znebiva razočaranja. Le tako lahko uvidiva, kdaj živiva v zmoti, in videla sva, da sva bila le to, za kar naju je napravila utvara. V bistvu nisva nič drugega kot Dva. V bistvu sva zgolj večna epopeja – Moški in Ženska …« (Fernando Pessoa Dialog v vrtu palače)
O avtorici
Yulia Roschina se je rodila leta 1982 v Moskvi in se leta 1990 preselila v Slovenijo. Leta 2005 se je vpisala na Akademijo za gledališče, radio, film in televizijo, smer gledališka in radijska režija, in študij zaključila leta 2009. Od takrat je režirala nekaj otroških predstav, kot so Deklica za ogledalom Dima Zupana, lutkovno predstavo Ribica(in)Meena, v sezoni 2012/2013 pa pod okriljem Lutkovnega gledališča Ljubljana režira Bezgovo pravljico, ki jo je po pravljici Hansa Christiana Andersena priredila Eva Kraševec. Po študiju se je posvečala tudi avtorskim projektom in režiji oper. Tako je v Cankarjevem domu uprizorila dve operni enodejanki Težave na Tahitiju Leonarda Bernsteina in Telefon Giana Carla Menottija ter komorno opero Ogoljufani sodnik Christopha Willibalda Glucka. Podpisala se je pod avtorski projekt Fedra Before And After v Gledališču Tartini, Vse Fedrine ljubezni v Gledališču Glej in Sva.En.Sam v Plesnem teatru Ljubljana. Od leta 2008 vodi gledališke delavnice v Gledališču Koper.
About the performance
The staging reveals and redefines our perceptions about identity, more accurately the »identity« above all identities – the real, the original, the primordial self with which we came to this world. It is something that is performed for a long time, continuously, ritually, repeatingly, so that the spectator can fokus on each detail and may thus compose the pure whole.
About the Author
Yulia Roschina was born in 1982 in Moscow and in 1990 moved to Slovenia . In 2005 she enrolled the studies of theatre and radio directiong at the Academy of Theatre, Radio, Film and Television and graduated in 2009. Since then she has directed several children's shows, such as The girl behind the mirror by Dim Zupan, a puppet show Fishy ( and ) Meena, in the 2012/2013 season she directed the Elderberry Fairy Tale after the story by Hans Christian Andersen, edited by Eva Kraševec at Puppet Theatre Ljubljana. After the studies she devoted herself also to authorial projects and directing operas. Thus, at Cankarjev dom she staged two one act operas Problems in Tahiti by Leonard Bernstein and Gian Carlo Menotti’s Phone and a chamber opera The Rip-off Judge by Christoph Willibald Gluck. She signs as the author under the project Fedra Before And After at Tartini Theatre, All Phaedra's loves at Glej Theatre and Sva.En.Sam at Dance Theatre Ljubljana. Since 2008 she leads theatre workshops at Koper Theatre.