ZAKLJUČEK KREATIVNE ŠOLE “FILM: SODOBNI PLES!” 2018/2019 IN UVOD V 2019/2020 / CONCLUSION OF THE CREATIVE SCHOOL “FILM: CONTEMPORARY DANCE!” 2018/2019 & INTRODUCTION TO 2019/2020
Predstavitev končnih filmov, praktičnih vaj ter teoretičnega dela prve sezone Kreativne šole filma v sodobnem plesu pod vodstvom Matjaža Mraka, so-mentorjev in predavateljev Andreje Kopač, Valentine Turcu, Boštjana Kačičnika, Jurija Moškona, Tanje Zgonc, Eme Kugler, Petra Braatza, Jasne Hribernik ter napoved nove sezone 2019/2020. Kreativne šole filma v sodobnem plesu v sezoni 2018/2019 so se udeležili: Tomaž Tomažin, Andreja Kranjec, Matevž Loboda, Helena Ileršič, Kaja Janjić, Zala Klančnik, Ivana Gregurić, Bojan Brajković.
Presentation of the final films, practical exercises and theoretical work of the first season of the Creative School of Film in Contemporary Dance under the direction of Matjaž Mrak and co-mentors and lecturers Andreja Kopač, Valentina Turcu, Boštjan Kačičnik, Jurij Moškon, Tanja Zgonc, Ema Kugler, Peter Braatz, Jasna Hribernik, and the announcement of the new 2019/2020 season. The Creative School of Film in Contemporary Dance in the 2018/2019 season was attended by: Tomaž Tomažin, Andreja Kranjec, Matevž Loboda, Helena Ileršič, Kaja Janjić, Zala Klančnik, Ivana Gregurić, Bojan Brajković.
Foto / Photo: DRAGO VIDEMŠEK
Program Plesnega Teatra Ljubljana sofinancirata Ministrstvo za kulturo RS in Mestna občina Ljubljana, Oddelek za kulturo / The programme of Plesni Teater Ljubljana is subsidized by the Ministry of Culture RS and Municipality of Ljubljana, Department for Culture
FENIKS – Andreja Kranjec
Mlada ženska se znajde pred pomembno življenjsko odločitvijo, ki ji povzroča ohromelost. Zbrati mora moč in pogum, da se sooči s svojimi strahovi in ponovno zaživi. Poda se na plesno potovanje svojega telesa in duše v naravi. Film raziskuje moč transformacije, nenehnega spreminjanja in iskanja lepote ter poetike.
MONO:LOG – Bojan Brajkovič
Protagonist oz. nosilec ideje in (njegova) Ideja, inspiracija.
Protagonist je odprt za ideje, pripravljen na vedno nove izzive – se išče skozi različne dejavnosti, v sebi pa ostaja neomajen, noče preveč omejiti bistva svojega spoznanja. Pripravljen se je boriti, vendar mu okoliščine mečejo polena pod noge in zato ne more dolgo vztrajati, prehitro porabi energijo.
Inspiracija je lažja, bolj lahkotna, manj obremenjena, se hitreje regenerira, vendar se prilagaja protagonistu, ga spodbuja, bodri, vedri, navdihuje. Vendar mu ne pusti, da bi predolgo spal. Ali, da bi obupal.
Drama protagonista je v tem, da poskuša na različne načine (dejavnosti) preživeti, tako materialno kot tudi "duhovno". Okoliščine ga silijo, da poskuša postati unovčljiv, sam pa hoče preživeti tudi esencialno. Dejavnost, ki jo začne, nekaj časa traja, potem pa začne izgubljati naboj, ker izgublja samo aktualiziranje – dela samo še za materialno preživetje. Izgubi smisel in po kratkem odmoru dobi novo idejo, ki mu da nov zagon in ponovni poskus ugotoviti ali je tokrat na pravi poti. V nekem poskusu (tretjem) se mu uspe obdržati na nogah.
SREČA – Helena Ileršič
Izgubljena duša, ki je že skoraj omagala na poti k sreči, se sooči s svojimi najglobljimi strahovi in dvomi. Na njegovi že skoraj izgubljeni poti ga nepričakovano najde Ona ‒ nežna duša, ki skozi krog življenja stopa pogumno in optimistično. Morda pa je to sreča.