UKREP 2014 platforma ]ODPRTO-ZAPRTO[ št. II

Plesni Teater Ljubljana, 12. - 14. junij 2014

V sklopu festivala Ukrep 2014 bo v Plesnem Teatru Ljubljana v času od 12. do 14. junija 2014 potekal drugi del platforme ]odprto-zaprto[ s koreografskima delavnicama, ki ju bosta vodila Gregor Luštek in Eduardo Torroja. Predstavitev materiala bo potekala v okviru festivala Ukrep 2014.

Udeležba za vabljene kandidate je brezplačna, a obvezujoča do izpeljave projekta v juniju 2014.

PROSIMO, POTRDITE SVOJO UDELEŽBO!

GREGOR LUŠTEK: KOREOGRAFSKA DELAVNICA

Plesni Teater Ljubljana

od  1. - 5. marec 2014 in od  7. - 14. marec 2014, vsak dan od 15.00 do 18.00 

Javna predstavitev: petek, 13. junij 2014, UKREP 2014

 

EDUARDO TORROJA: VERTIGO: koreografska delavnica [nadaljevanje]

Plesni Teater Ljubljana

od  7. - 12. junija 2014 vsak dan od 10.00 do 17.00 

Javna predstavitev: četrtek, 12. junij 2014, UKREP 2014

       

PLESNI TEATER LJUBLJANA, PRIJATELJEVA 2A (PRULE), LJUBLJANA

INFO: ptl@mail.ljudmila.org * 051-307-315 * info@ptl.si * www.ptl.si

 

O mentorjih

Gregor Luštek se je rodil v Novem mestu. Študiral je na Fakulteti za šport. Njegovo plesno znanje je skupek različnih plesnih tehnik : balet, horton , jazz balet, release, lemon, partnering, kontakt improvizacija,…. Ima več kot deset let pedagoških  izkušenj. Učil je v raznih institucijah in delavnicah doma in po svetu: PTL, Plesni center Ljubljana, Intakt, Plesna gimnazija Ljubljana, Ritmička škola Ana Maletič ZG, Studio za suvremeni ples ZG,…, na delavnicah  v Marseilleu, Nimesu, Essenu, Düsseldorfu, Zagrebu, Budimpešti,…

Gib je njegovo osnovno vodilo v izražanju in prepoznavanju. Bazira na anatomski strukturi telesa. Je mehek in hkrati atletski, fizičen. .Kontaktna in strukturirana improvizacija v povezavi telo, gib, dotik, teža, napor, prostor, čas , zvok je stvar njegovega raziskovanja.

Gregor Luštek je uveljavljen sodobni plesni ustvarjalec, ki je sodeloval s ključnimi pobudniki in ustanovitelji sodobne plesne umetnosti v Sloveniji. Skupaj s plesalko sodobnega plesa in koreografinjo Rosano Hribar sodelujeta pri drugih koreografih sodobnega plesa, skupaj se podpisujeta kot koreografa in včasih koreografirata eden drugemu. Za svoje ustvarjalno delo sta bila nagrajena tako doma kot v tujini, še posebej za serijo plesnih duetov, ki jih ustvarjata na vsaki dve leti.

Foto: Peter Bratuša

 

Eduardo Torroja se je rodil v Madridu v Španiji, kjer je študiral ples in gledališče. Leta 1986 se je preselil v Bruselj in začel sodelovati z Wimom Vandekeybusom kot asistent koreografije, plesni pedagog in plesalec v prvih produkcijah skupine Ultima Vez “What The Body Does Not Remember/ Česar se telo ne spominja”(1987), “Les Porteuses de Mauvaises Nouvelles/ Prinašalke slabih novic”(1989), “The Weight of a Hand/ Teža roke”(1990) in film “Roseland/ Dežela vrtnic”(1991). V 90-ih letih je sodeloval s skupino Rosas Anne Terese De Keersmaeker v predstavah “Erts” in “Mozartovih koncernih arijah: Un Moto di Gioia” in s skupino Needcompany Jana Lauwersa in Grace Ellen Barkey v predstavah “Rood-Red-Rouge”, “Morning Song”, “The Miraculous Mandarin”, “Caligula” in “King Lear”. Koreografiral je francosko-kanadsko rock opero “Starmania”v režiji Lewisa Fureya (1993-2000). Prevzel je tudi poučevanje repertoarja: “Hands” (P.A.R.T.S. – Brussels and IT Dansa – Barcelona), “Frisking” (State School of Athens and Ballet des Jeunes d’Europe) in dueta iz Vandekeybusove predstave “Les Porteuses de Mauvaises Nouvelles” (Conservatoire National Supérieur de Musique et de Danse de Paris) in izvajal delavnice repertoarja Ultima Vez v Leuvnu, Volgogradu, Bruslju, Madridu, Amsterdamu, Sevillei, Rotterdamu, Lisboni idr. Leta 2000 se je vrnil v Madrid, kjer sodeluje kot igralec ali asistent režije v filmih, na televiziji in gledaliških predstavah, vendar se za različne projekte vrača v Bruselj, na primer kot umetniški asistent za predstavi Ultima Vez Blush (2002) in Sonic Boom(2003).

Foto: Danny Willems