Aco Bišević, Alberto Pagani
KONCERT SAMOSPEVOV
CHANSON D’AMOUR
glasbeno-plesni večer / music and dance evening
Tenorist in pianist / Tenorist and Pianist: ACO BIŠĆEVIĆ
Plesalec / Dancer: ALBERTO PAGANI
Vabljeni na večer najlepših, še nepoznanih, ljubezenskih v prav vseh odtenkih in v ples prepletenih francoskih melodij. V slogu in intimi francoskih salonov doživite umetniški večer glasbe in plesa. /
Join us in the night full of the most beautiful, yet unknown love melodies that interlace with dance. Experience an artistic night in the style of intimate french salons.
Spored:
MAURICE RAVEL (1875–1937)
Chanson des cueilleuses de lentisques, M. A. 9, št. 4
(po ljudski pesmi priredil Michel Dimitri Calvocoressi)
MÁTYÁS SEIBER (1905–1960)
J’ai descendu
(ljudska pesem)
BENJAMIN GODARD (1849–1895)
Amour fatal
(Prosper Blanchemain)
Amour, amour
(Victor Hugo)
JEAN-PHILIPPE RAMEAU (1683–1764)
Rossignols amoureux
(Simon–Joseph Pellegrin)
CAMILLE SAINT-SAËNS (1835–1921)
Le rossignol et la rose
(Theodore Faullin de Banville)
REYNALDO HAHN (1874–1947)
Le rossignol des lilas
(Léopold Dauphin)
GABRIEL FAURÉ (1845–1924)
Chanson d’amour, op. 27, št. 1
(Armand Silvestre)
CÉCILE CHAMINADE (1857–1944)
Viens! mon bien-aimé
(Armand Lafrique)
REYNALDO HAHN (1874–1947)
À Chloris
(Théophile de Viau)
CÉCILE CHAMINADE (1857–1944)
Sombrero
(Édouard Guinand)
CLAUDE DEBUSSY (1862–1918)
La fille aux cheveux de lin, L. 15/33
(Charles-Marie-René Le conte de Lisle)
MÁTYÁS SEIBER (1905–1960)
Marguerite, elle est malade
(ljudska pesem)
O ustvarjalcih:
Aco Aleksander Bišćević je sprva študiral glasbeno pedagogiko na Akademiji za glasbo v Ljubljani, nato pa šolanje nadaljeval s študijem petja in čembala na salzburškem Mozarteumu, kjer je leta 2014 magistriral iz petja v razredu Brede Zakotnik in KS Elisabeth Wilke. Udeležil se je mojstrskih tečajev pod vodstvom priznanih strokovnjakov, kot so James Taylor, KS Angelika Kirschlager, Bernarda Fink, Thomas Moser, KS Christa Ludwig, Helmut Deutsch in drugi. Bil je dirigent komornega zbora Aeternum. S slednjim je za umetniške dosežke prejel tudi študentsko Prešernovo nagrado. Kot dirigent se je izpopolnjeval pri Gunnarju Ericssonu, Andreasu Ebyju in Ragnarju Rasmussenu. Pel je v Svetovnem zboru mladih, v Bachovem zboru v Salzburgu in zboru Arnolda Schönberga pod vodstvom Nikolausa Harnoncourta ter Claudia Abbada. Na opernih odrih se je prvič predstavil leta 2009 na Mozarteumu v vlogi Triqueta v operi Čajkovskega Jevgenij Onjegin. Sledile so vloge Amorja (J. J. Fux, Orfej in Evridika), Acisa (Händel, Acis in Galateja), Merkurja (Rameau, Kastor in Poluks), Truffaldina (Busoni, Turandot), Ozie (Mozart, Osvobojena Betulija) Aristeja in Plutona (Offenbach, Orfej v peklu), princa Ramira (Rossini, Pepelka), Orfeja (Gluck, Orfej in Evridika), Pijanega poveljnika (Zimmerman, Vojaki). Kot pevec, pianist in čembalist je nastopil na koncertnih ter gledaliških odrih v Evropi (Nemčija, Avstrija, Slovenija, Italija, Srbija, Madžarska, Danska, Nizozemska). V zadnjem času je sodeloval s svetovno priznanimi glasbeniki kot so Irena Grafenauer, Mate Bekavac, Davide Lattuada in Joanna Kamenarska. Je eden redkih interpretov, ki se na klavirju spremlja sam in s tem obuja historično izvajalsko prakso.
Alberto Pagani je mlad italijanski sodobni plesalec, ki je leta 2012 začel študij baleta v Sieni, potem ko se je prej več let učil borilnih veščin. Sodobni ples je sprva študiral v Rimu, nato v Salzburgu, kjer je študij zaključil na akademiji za sodobni ples SEAD (Salzburg Experimental Academy of Dance). Od leta 2017 dalje je nastopil v več produkcijah slavnostnih iger v Salzburgu in plesal ob Cecilii Bartoli, Luci Salsi, Francescu Meli, Lawrenzu Zazzu in igralcih kot so Tobias Moretti, Edith Clever, Peter Lohmeyer. Sodeloval je v produkcijah, ki so jih režirali Robert Carsen, Robert Wilson, Michael Sturminger, Shirin Neshat in pod dirigenti kot so Riccardo Muti, Marc Minkowski in Gianluca Capuano. V zadnjih letih je sodeloval tudi z uveljavljenimi koreografi sodobne plesne umetnosti: Hillel Kogan, Paul Blackman, Christine Gouzelis, Michikazu Matsune.
01 421 05 93, 051 359 313
Vstopnice / Tickets: 12/8€ (dijaki, študenti, upokojenci / scholars, students, seniors), predhodna rezervacija ali uro pred predstavo v gledališču / prior reservation or an hour before the performance at the theatre